5 רעיונות לשדרוג חוויית הקניה בחנות

שנה אזרחית חדשה זו הזדמנות לשדרג את חוויית הקניה בחנות שלכם.

יש לי כמה רעיונות עבורכם!

פינת צילום – אני ממליצה לעצב איזור/קיר/פינה בחנות בצורה שתמשוך לקוחות להצטלם בו. איזור מעוצב ומזוהה עם החנות ירוץ ברשתות החברתיות ויעשה לכם שירות טוב. אתם תוכלו לצלם לקוחות מרוצים או אפילו מוצרים באיזור הזה. זו יכולה להיות פינת סלפי ייעודית או פינה מעוצבת ברוח החנות.

חנות "J'aime מתנות משמחות" ירושלים.

 

פינה שהפכה פינת צילום למבקרים בחנות.

 

איזור אירוח בחנות – בעולם הקמעונות מנסים כמה שיותר לעכב לקוחות בחנויות ולהפוך את הקנייה לחווייתית יותר. זאת בעקבות מחקרים המוכיחים כי ככל שלקוח נשאר יותר זמן בחנות הוא קונה יותר. דווקא בזמן שהעולם הוירטואלי מתחזק ולקוחות מזהים את יתרונות הקנייה המהירה "און ליין" יש מקום להעצים את החווייה בחנויות הפיזיות ולתת את האופציה ההפוכה, בה הלקוח חווה את המוצרים ואת האווירה מקרוב. יש הרבה דרכים להשאיר את הלקוחות בחנות כמו ע"י יצירת עניין, עמדות התנסות במוצרים או ע"י איזור אירוח נעים בו יכולים לעשות הפוגה קלה מהקניות או להמתין למי שעדיין מתלבט מה לקנות.

חנות שצילמתי בביקורי האחרון בפריז.

 

חנות "Mishi house of style " בתל מונד.

 

לארח לזמן מוגבל מעצבים/ספקים נוספים בחנות  – דרך נפלאה למשוך לקוחות לחנות היא לחדש. מאד קשה לחדש כשתמהיל המוצרים ברור ומוכר. זה הזמן לעצב איזור בחנות המיועד לאירוח של מותגים לזמן מוגבל, סוג של חנות פופ אפ בתוך החנות שלכם. כך תחשפו ללקוחות חדשים, תייצרו יותר תנועה לחנות והרבה יותר עניין.

המוצרים של "טווילינגן".

 

להשקיע באריזה– כשטיילתי באיזור ה"מארה" בפריז נתקלתי בחנות שעשתה לי מיד חשק להיכנס. בחרתי מתנה לביתי הקטנה וכשהגעתי לעמדת התשלום החל מופע אריזת המתנה הכי יפה שנתקלתי בו. המוכרת עטפה לי את המוצר בתשומת לב רבה עם אריזה לבבית ומדוייקת. בסוף היא פתחה את שקית הנייר ולפני שהכניסה לתוכה את האריזה שאלה אותי האם אני מסכימה שתבשם לי את השקית. כמובן שהסכמתי כי רציתי לחוות את הכל בחנות הזאת. היא השפריצה לתוך השקית ריח מופלא ואני הוקסמתי. הדבר היחיד שהצטערתי מיד כשיצאתי מהחנות זה שלא צילמתי את כל תהליך האריזה. את החנות הזו אזכור לפעם הבאה זה בטוח.

חנות "nice things" בפריז.

 

שמירת חפצים – באפשרות הזו נתקלתי בפעם הראשונה בחנות מאד גדולה בברלין.  זה גרם לי לחשוב מדוע לא להשתמש ברעיון הנפלא הזה גם בחנויות קטנות ומעוצבות. הרבה פעמים אנחנו נכנסים לחנות עמוסי דברים, שקי קניות ותיקים שמפריעים לנו לשוטט בחנות בנינוחות וביתר קלות. אם תאפשרו ללקוחות שלכם לסגור את החפצים האישיים בלוקר אישי לזמן מוגבל אין לי ספק שתעצימו להם את חווית הקנייה, תשחררו אותם מעול מיותר ותאפשרו להם לקנות בנחת.

כניסה לחנות נייר גדולה בברלין.

 

 

חג חנוכה שמח ושנה אזרחית מוצלחת!

מיה

6 תגובות
  • אוריה

    דצמבר 29, 2016 ב 8:57 pm הגב

    מקסים, מקסים, מקסים 🙂

    • Maya Musayov

      דצמבר 29, 2016 ב 9:01 pm הגב

      הצליח לנו (:

  • אורלי

    דצמבר 30, 2016 ב 2:03 pm הגב

    יופי של בלוג..
    נהניתי לקרוא וגם קבלתי רעיונות ״למקופלת ״ החנות שלי. שבת שלום❤️

    • Maya Musayov

      דצמבר 30, 2016 ב 2:23 pm הגב

      שמחה לשמוע! עד שאכניס את כל הפוסטים מהבלוג הישן לאתר החדש מוזמנת גם לשם בכתובת http://bit.ly/1rQw47d

  • אתי מולכו

    ינואר 2, 2017 ב 8:07 am הגב

    נהדר מאיה !! הולכת ליישם אצלי בטימין !

    • Maya Musayov

      ינואר 2, 2017 ב 8:10 am הגב

      איזה כיף! בהצלחה 🙂

הוספת תגובה

seventeen − 12 =