שירותי עיצוב

עיצוב פנים חללים מסחריים – תהליך מלא הכולל תכנון, עיצוב וליווי הפרויקט

  • אפיון העסק ואיתור צרכים.
  • תכנון החלל על פי הגדרת הצרכים ולאחר ניתוח תקציבי.
  • הכנת תוכניות ותיאור העבודה לצורך קבלת הצעות מחיר לביצוע.
  • איתור וליווי לבחירות חומרים מספקים.
  • ליווי השיפוץ.
  • מתן הנחיות להעמדה ותצוגה.

עיצוב ומסחור חזותי – בניית קונספט ותכנון

  • ניתוח נתוני העסק ואפיון הצרכים.
  • תכנון השפה העיצובית בליווי לוח השראה מתאים.
  • תכנון חלוקת החלל ופתרונות תצוגה יצירתיים למקום.

תכנון עמדות מכירה / דוכני מכירה כולל הדמיות תלת מימד

  • אפיון נקודת המכירה.
  • עיצוב והדמיה ממוחשבת של עמדת המכירה.
  • תכנון כללי ותכנון פרטני של כל האלמנטים המיועדים לייצור.
  • מתן הנחיות לביצוע לכל הספקים הרלוונטיים.
  • תכנון תשתיות ליועצים.

 

אפשרות לניהול הפרויקט והפקתו הכולל:

 

  • שליחה וקבלת הצעות מחיר מספקים.
  • עבודה ותיאום בין ספקים.
  • ליווי התהליך ופיקוח מלא בהקמה.

ייעוץ / הדרכה / שדרוג נקודות מכירה

  • ייעוץ לשדרוג נקודת מכירה – מה כדאי לשנות בחלל המכירה על מנת למשוך יותר לקוחות ולהעצים את חווית הקנייה.
  • ייעוץ לעיצוב וסידור החנות – כיצד ננצל נכון את המרחב בדגש על נראות המוצרים ומיקומם על המדף הן מבחינה אסתטית והן מבחינה מסחרית על מנת להגדיל את המכירות.
  • הדרכות מוכרים בחנות לסידור נכון של חלל המכירה – בין הנושאים בהם נטפל: תצוגה נכונה לפי ניתוח נתונים, יצירת מסלול תנועה נכון עבור הלקוח, תכנון השילוט בחנות, ניצול המרחב בצורה אופטימלית ומיקסום שטחי המדף, טיפול נכון של קו הקופה ועוד.

סדנאות והרצאות בתחום המסחור החזותי

מסחור חזותי הוא תחום בקמעונות שמטרתו סידור סחורה בצורה אופטימלית על מנת להגדיל את המכירות. מלאכת המסחור החזותי באה לאזן בין ניצול שטחי המסחר לחשיפת המוצר בצורה אטרקטיבית וידידותית לצרכן. מטרות עסק קמעונאי המציע את מוצריו הן למשוך כמה שיותר לקוחות לשטחו, להגדיל את המכירות ולגרום ללקוח לחזור אליו בהיותו הבחירה הראשונה שלו.

 

בסדנה נלמד:

  • כיצד המסחור החזותי משרת מטרות אלו בחנות/בנקודת המכירה.
  • כיצד נבחר את המוצרים להם תינתן עדיפות בסידור החנות/נקודת המכירה.
  • נלמד מספר עקרונות מובילים ליישום בבואנו לסדר ולמצב את החנות/נקודת המכירה ביניהם עקרונות הקשורים לחלון הראווה, לתנועה בחנות, לשילוט, למתקני התצוגה ועוד
  • נצטייד במספר טיפים לסידור נכון של המדפים.
  • כללי עשה ואל תעשה מבחינה אסתטית בהתאם לאופי החנות ומוצריה.
  • לסיום נעבור על גורמים נוספים המשפיעים על הגדלת סל הקנייה הכוללים בין השאר טיפול נכון באיזור קו הקופה.
  • הסדנה מיועדת לבעלי חנויות/נקודות מכירה, למנהלי סניפים ברשתות ולמוכרנים.

 

לבירור על מועד הסדנה הבאה או להזמנת סדנה לבית העסק – צרו קשר.

לפרטים נוספים על תוכן הסדנה ומועד קרוב – לחצו כאן.