עיצוב חנות תכשיטים

פרויקט עיצוב חנות תכשיטים הגיע לסיומו והזכיר לי בדרך כמה כללים חשובים:

לשים גבולות ל”בלאגן” – במיוחד בחנויות תכשיטים בהן הפריטים קטנים ורבים חשוב לתחום את התצוגה על ידי יצירת מרווחים בין השדות כך נקל על הלקוחות את ההתמקדות והבחירה ונחשוף את המוצרים בצורה טובה ומושכת יותר. גם אם בכל מסגרת/שדה כזה לא תהיה לנו שליטה על סידור המוצרים עצם החציצה תשדרג את הנראות.

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

העצמת חווית הקנייה על ידי חשיפת הלקוחות לתהליך העבודה על המוצר. יוצר עניין אצל הלקוח, מעורר הערכה, נותן תחושה ללקוחות שרוכשים מוצר ייחודי ואיכותי.

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

החנות של שלי דהרי – לקוח הנכנס לחנות נחשף לעבודת המעצבת מאחורי הקלעים בסטודיו הצמוד לחנות. צילום: ליאור גרונדמן

פזרו כמה שיותר מראות בחלל התצוגה. המראות מעודדות מדידה ודוחפות לפעולה. מקל על הלקוחות את תהליך הקניה. נגישות המראות בכל מקום חוסכת ללקוח פנייה למוכר וידוע כי ככל שהלקוח יסתדר לבד בחלל התצוגה, כך יהיה לו נעים יותר, ישהה יותר זמן והסיכוי לקנייה גדל.

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

חנות: הדס גרוס, עיצוב פנים: מיה מוסיוב, צילום: אבי קאבלו

החנות של שלי דהרי

אין תגובות

הוספת תגובה